Buitenschools- en voorschoolse opvang

Wij werken met verschillende VSO’s en BSO’s:

Flexkidz

Kinderen zijn flexibel, wij ook!

De schooltijden van de kinderen passen niet altijd naadloos aan op de werktijden van ouders. Daar is een oplossing voor!

Flexkidz kinderopvang is een opvang die uw kinderen uit school haalt en dan een gezellig middagprogramma verzorgt. We werken met vaste pedagogisch medewerksters op de groep.

Ook in de vakanties kunnen wij opvang bieden tijdens uw werktijden.

Voorbeelden van activiteiten:

• Knutselen met papier, hout of andere materialen.
  • Buiten met elkaar spelen. Spelletjes doen, uitstapjes maken.
  • Eigenlijk alles waar de kinderen zin in hebben! (kinderen staan voorop!)
  •  Wij zijn de goedkoopste in de omtrek en flexibel. We bieden u een contract op maat!
  • Kom gerust eens kijken wat we u te bieden hebben.

Kinderopvang met visie

Spelend leren

Talentontwikkeling

Lekker buiten

Zelf ontdekken

Vies worden mag!

Wij vinden het belangrijk dat kinderen zich thuis voelen op de opvang. Kinderen spelen met elkaar en leren daar veel van!                                                                                                                                                                                                Daarnaast willen we een betaalbaar aanbod doen naar ouders.

Wilt u meer weten? Neem gerust, vrijblijvend, contact op!

Email: info@flexkidzkinderopvang.nl                         www.flexkidzkinderopvang.nl

Voor dag & Dou

Bent u in de gemeente Ooststellingwerf op zoek naar flexibele en kwalitatief goede kinderopvang, BSO of Gastouderopvang? Dan komt u al snel bij Voor dag en Dou uit!
Op onze prachtige locaties bieden wij altijd een passende, persoonlijke en flexibele oplossing met oog voor uw vraag aan aandacht voor de details.

Wanneer het gaat om de opvang van uw kind, denken wij met u mee naar een goede oplossing.

Graag leiden wij u rond, eerst op deze digitale omgeving maar natuurlijk ook op onze groepen. Kom gerust eens vrijblijvend kijken, koffie en thee staat altijd klaar!

Tot ziens bij ons op de opvang en het Gastouderbureau!